Systeemontwikkeling & beheer
Het is voor ons een uitdaging om mee te denken met nieuwe en bestaande klanten. Oplossing op maat.
SLA overeenkomsten
Als bedrijf wil je een aanspreekpunt hebben voor je automatiseringszaken waarmee je laagdrempelig contact kan hebben en die klaar staat op de momenten dat je hem nodig hebt.
Beveiliging
Omdat tegenwoordig vrijwel alle elektronische apparaten direct of indirect met internet zijn verbonden is veiligheid steeds belangrijker.
Systeemontwikkeling & beheer
In de beginjaren van ons bedrijf had bijna elke klant eenzelfde soort netwerkserver op locatie staan met een back-up voorziening naar tape en dezelfde laserprinter. Steeds meer wordt duidelijk dat elk bedrijf anders is. Hoewel grote partijen juist proberen om een product aan alle klanten te verkopen, geloven wij oprecht in maatwerk per klant.
Wij horen heel graag wat onze klanten doen en in de toekomst willen gaan doen en vertalen dit dan naar een passend advies voor wat betreft IT en telecom. Hiermee ontwikkelen wij dus een systeem. Vervolgens rollen wij de combinatie van producten bij onze klant uit en blijven wij het aanspreekpunt. Hiermee beheren wij dus het systeem.
SLA overeenkomsten
In een SLA of serviceovereenkomst leggen wij met onze klanten vast welke werkzaamheden wij periodiek verrichten en wat de klant van ons kan verwachten. Bij veel van onze klanten leveren wij de totale IT oplossing. Dat wil zeggen dat wij zowel de hosting partij zijn van de website en e-mail, de systeembeheerder van de server en de computersystemen en ook de aanbieder van de verschillende online services.
Tegen een eerlijk en transparant tarief beheren wij vervolgens alle systemen en zien er op toe dat belangrijke zaken als back-up, virusbescherming en dergelijke steeds goed zijn geregeld. In geval van storingen en problemen zijn wij bereikbaar en bieden wij ondersteuning. Afhankelijk van de afspraken bieden wij deze ondersteuning ook buiten kantoortijden en in het weekend.
Beveiliging
Behalve dat wij voor onze klanten diverse beveiligingsoplossingen bieden in de vorm van virusbeschermers, actieve spamfilters en firewalls, houden wij ons ook bezig met zogenaamde veiligheidsscans.Een veiligheidsscan voeren wij meestal uit bij een bedrijf of organisatie waar wij zelf niet het systeembeheer van doen.
Zowel op afstand als op locatie inventariseren en beoordelen wij de veiligheid van de alle aanwezige IT gerelateerde systemen. Met het verslag dat wij vervolgens schrijven heeft het bedrijf een goede basis om de aanwezige risico’s te bepreken en om procedures te verbeteren.
Altijd een recente back-up van je website, in opslag bij WCCS
Naast via e-mail ook telefonisch goed bereikbaar zijn?
WCCS ondersteunt in een aantal mogelijkheden.